qeshmtouristbanner

همه چیز در مورد پمپ آب نیم اسب چینی و ایتالیایی ویرا پمپ

معمولا افرادی که می خواهند از تکنولوژی پمپ برای آبرسانی استفاده کنند، برای انتخاب پمپ یا بوستر پمپ دچار تردید می شوند. در ادامه این دغدغه را برای انتخاب درست بین پمپ یا بوستر پمپ برطرف می کنیم. با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

این اصطکاک‌ها می‌توانند خدشه‌ها و آسیب‌های ناشی را کاهش دهند و ریسک خرابی پمپ را کاهش می‌دهند. استفاده از پمپ در نقطه BEP به معنای کاهش نویز و ارتعاشات ناشی از انحراف از این نقطه است.

پمپ های پلانجری بهترین گزینه برای پمپاژ سیالات با ویسکوزیته بالا می‌باشند. پمپ های خانگی را میتوان به تک فاز و سه فاز یا پمپ بی صدا و صدا دار دسته بندی کرد. اما مهمترین آنها را میتوان پمپ آب خانگی جتی، استخری، بشقابی نامید.

محصولات این برند به دلیل تقاضای زیاد مشتریان، در ایتالیا نیز تولید می شود.

کارخانه تولیدی پمپ آب خورشیدی

پمپ‌های آب دارای باتری پشتیبان، هر 2 تا 3 سال یکبار نیاز به باتری جدیدی دارند.

این نوع از پمپ های آب خانگی جزو پمپ های سانتریفیوژ کوچک به حساب می آیند که توان آنها نیم اسب بخار است و استفاده از آنها برای ساختمان های یک طبقه با مساحتی در حدود صد و پنجاه متر مناسب است. بعد از آشنایی با اصطلاحات و ویزگی‌های بهترین پمپ آب خانگی، حالا می‌توانیم بر اساس واحدها و تعداد طبقات ساختمان، دستگاه مناسبی انتخاب کنیم.

موتور یک سیستم همچنین برای کار در دماهای بالا (تا ۳۰۰ درجه فارنهایت) و فشار بالا طراحی شده است ، بنابراین در شرایطی که سوراخ های بسیار عمیق چاه رایج است، مانند چاه نفت ، از آن استفاده می شود . این مشخصه به معنی انرژی منتقل شده توسط پمپ آب ساختمان پمپ به ماده و سیال است که بستگی به واحد جرم سیال پمپ شده دارد. میزان دبی به معنی حجم سیال جابجا شده بصورت واقعی بدون در نظر گرفتن حجم سیال برگشتی می باشد. استفاده از الکتروپمپ 1 اسب ژنرا پمپ در ساختمان هایی تا 4 طبقه توصیه می‌شود.

برای مشاهده انواع مدل ها و قیمت پمپ آب خانگی با مشخصات فنی هر کدام، می توانید به وبسایت دماپویا مراجعه نمایید. البته پمپ‌های خانگی به دلیل کم‌فشار و کم قدرت بودن، نسبت به نمونه‌های مشابه صدای کمتری از خود تولید می‌کنند. شما با رفتن به سایت سولار مکانیکال می‌توانید از انواع پمپ آب خانگی آگاه شوید و بهترین آن را انتخاب کنید.

پمپ آب ارائه شده توسط شرکت پویاموتور دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب می باشد. شرکت پویاموتور هم به صورت عمده و هم به صورت تک فروشی انواع برندهای برتر پمپ آب را ارائه میدهد.

متناسب با کارکرد آن معمولاً بین ۲ تا ۷ میلیون تومان می باشد که متناسب با برند انتخاب شده و همینطور میزان کارایی آن این هزینه متغیر خواهد بود. امیدواریم که بتوانید از بین برترین برندهای معروف جهانی بهترین انتخاب را برای خود به ارمغتن آورید . ما در این مقاله سعی کردیم برترین پمپ های خارجی را برای شما نام برده و شرح دهیم در مقاله انواع پمپ به جزییات بیشتری در این خصوص اشاره شده است. پمپ هایی که معرفی کردیم از جمه بهترین پمپ هایی هستند که در کشورما به فروش می رسد .

پمپ سیرکولاتور خطی بل اند کاست تهران 3 اینچ PD37 مدل: “3 PD37

برای نیازهای خانگی نیز این شرکت چندین نوع مختلف از پمپ های خانگی را تولید می کند. پمپ های شرکت الکتروژن از نظر مصرف انرژی شرایط مناسبی دارند و جزو بهینه ترین پمپ های ایرانی پمپ خانگی هستند. با توجه به افزایش آپارتمان نشینی در دنیای امروزی و افزایش نیاز به پمپ‌های آب در سراسر جهان، برندهای مختلفی اقدام به تولید پمپ‌های آب خانگی کرده‌اند.

نشتی لوله و شیر های آب در ساختمان پمپ را مجبور به کار کردن مداوم می کند. برای بررسی این موضوع فلکه اصلی سیستم آبرسانی ساختمان را کاملا ببنید. اگر پمپ دیگر کار نکرد، در جایی از ساختمان نشتی دارید؛ فلکه اصلی را مجدد باز کرده و دنبال نشتی بگردید. اگر با بستن فلکه اصلی پمپ باز هم به کار کردن ادامه داد، نشتی در ساختمان وجود ندارد و برای پیدا کردن مشکل اصلی دلایل بعدی در لیست را بخوانید.

پمپ ها با توجه به نوع کاربرد انواع مختلفی دارند، به همین دلیل توصیه می شود پیش از خرید به مشخصات و ویژگی های پمپ ها توجه کنید تا انتخابی مناسب با نیازتان داشته باشید. پرمصرف ترین و پرکاربردترین انواع پمپ در صنعت، پمپ های سانتریفیوژ می باشند. پمپ سانتریفیوژ را با عناوین پمپ جابجایی غیر مثبت و پمپ گریز از مرکز نیز می شناسند.

در چنین مکانی بسته به شدت برخورد، سطح پره‌ها خورده شده و متخلخل می‌گردد. پدیده کاویتاسیون برای پمپ بسیار خطرناک بوده و ممکن است پس از مدت کوتاهی پره‌های پمپ را از بین ببرد؛ بنابراین باید از وجود چنین پدیده‌ای در پمپ جلوگیری گردد.

این وسیله بیشتر در مناطقی کاربرد دارد که فشار آب در آنجا کم است. اگر تصمیم گرفته اید که یک دستگاه پمپ آب برای ساختمان خود تهیه کنید باید با کارکرد پمپ به طور کامل آشنا شوید. همانطور که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم پمپ وظیفه دارد که نیروی برق را تبدیل به نیروی محرک کند. همچنین پمپ آب پنتاکس در مقایسه با نمونه های مشابه خود برق بسیار کمی مصرف می کند و هدر رفت گرمایش را به طرز قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

امروزه استانداردهای تولید در برخی شرکت های ایرانی تا حدی بالا رفته است که توان صادرات پمپ نیز برای تولیدکنندگان ایرانی وجود دارد. این امر با وجود محدودیت هایی مانند تحریم، نشان از توان کیفی شرکت های ایرانی سازنده پمپ آب خانگی دارد.

اگر به دنبال پمپ آب خانگی هستید، ما بهترین قیمت پمپ آب خانگی را به شما ارائه می کنیم. شما می توانید در لیست زیر بهترین برند های پمپ آب خانگی را مشاهده کنید. موتور پمپ آب، متشکل از روتور و استاتور است که در مدل‌های مختلف این ابزار، با توان متفاوتی کار می‌کند.

  • در این بخش به مواردی از تجهیزات جانبی اشاره می کنیم تا شما نیز با آگاهی بهتری نسبت به خرید خود اقدام کنید.
  • این امر ممکن است برای استفاده‌هایی که نیاز به حجم بالای آب دارند، ناخواسته باشد.
  • نصب ست کنترل نسب به منابع تحت فشار بسیار ساده و به دور از پیچیدگی است.
  • معمولاً پمپ های دوزینگ از نوع پمپ های دیافراگمی هستند و به دلیل وجود دیافراگم و آب‌بندی دقیق، احتمال نشتی نزدیک به صفر است.
  • به طور کلی این پمپ ها یا پمپ های مستغرق به دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار عرضه شدند.

البته ناگفته نماند که پمپ آب با توجه به نوع اسب بخار و توان موتور، به یک یا نیم اسب بخار تقسیم بندی می شود. برای خرید پمپ آب باید به میزان دبی، هد و کیفیت قطعات آن توجه کرد، میزان کیفیت، قدرت دبی و هد آن با توجه به قیمت پمپ آب متفاوت است. این مسئله باعث افزایش عمر مفید پمپ می‌گردد و نیاز به تعمیرات و نگهداری ناگهانی کاهش می‌یابد.

دلیل این مسئله آن است که در صورت عدم وجود مخزن آب، پمپ آب با هر مرتبه باز شدن شیر آب، روشن می شود و با هر بار بستن آن نیز خاموش می شود و همین موضوع باعث می شود پمپ زودتر از حد معمول آسیب ببیند.

برای این منظور، باید مقدار آب مورد نیاز برای خانه تان را ارزیابی کنید. یک پمپ آب خانگی با توجه به نوع آن از اجزا مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی در انتقال آب دارند. با استفاده از پمپ های آب، می توان مصرف آب را بهینه کرد و از تلف شدن آب جلوگیری کرد.

با در نظر گرفتن مکان نیز می توان تعیین کرد که کدام پمپ آب برای استفاده بهتر است . هنگام کار در مناطق مسکونی یا مناطق مسکونی ، ممکن است محدودیت های صوتی وجود داشته باشد ، بنابراین پمپ آب عایق صدا بهینه خواهد بود .

این پمپ از سری های مختلفی همچون PRA، CMA،CDA، AGA موجود و قابل ارایه می باشد. این پدیده یکی از خطرناکترین حالتهایی است که ممکن است برای یک پمپ به وجود آید.

لازم به ذکر است که فقط در بخش‌های ساختمانی از این پمپ‌های آب استفاده نمی‌شود. علاوه بر آن در مکان‌های تجاری، مسکونی و صنعتی نیز از این تجهیزات استفاده می‎گردد. طراحی پروانه ها به عنوان عامل اصلی در تصمیم‌گیری در مورد کارایی یک پمپ در نظر گرفته می‌شود.

ازآنجاکه پمپ آب برای تأمین آب شرب خانواده‌ها استفاده می‌شود، لازم است دستگاه به دلیل خرابی دچار وقفه نشود؛ لذا وجود قطعات یدکی و امکان تعمیر پمپ بسیار حیاتی است. شرکت آبادیزل به‌عنوان یکی از واردکننده‌های قطعات یدکی، این امکان را به وجود آورده است تا در صورت خرابی، فوری و بدون وقفه قطعات یدکی را تأمین کند. همان‌طور که از جدول قبل مشخص شد، پمپ‌های آب خانگی دارای انواع قوی نیز هستند که می‌توانند برای یک ساختمان پنج طبقه نیز به کار گرفته شوند. بعضی از افراد به‌اشتباه به این پمپ‌ها، پمپ فشارقوی می‌گویند؛ درحالی‌که این پمپ با فشارقوی متفاوت است.

از پمپ های شناور معمولا در چاه های نفت که نیاز به حفاری ندارد، استفاده می شود و یا برای تخلیه آب های زیر زمینی و جلوگیری از بوجود آمدن سیل در زمانی که بارش های شدیدی رخ می دهد نیز می توان استفاده کرد. با این حال ، با توجه به اینکه آیا تفاوت ارتفاعی بین پمپ و مایع وجود دارد یا خیر ، پمپ شناور بهترین خواهد بود .

پمپ آب خانگی (Houseshold Water Pump) در اصل نوعی از پمپ‌هاست که می‌تواند فشار آب را در ساختمان‌های مسکونی تقویت و تنظیم کند. این پمپ‌ها برای ساختمان‌های بزرگ کارایی نداشته و در این ساختمان‌ها معمولاً از بوستر پمپ‌های آب‌رسانی که معمولاً مجموعه‌ای از پمپ‌های خانگی است استفاده می‌شود. پمپ خانگی معمولاً با جریان برق‌ کار می‌کند و به همین دلیل به آن الکتروپمپ نیز گفته می‌شود. در حقیقت نصب پمپ آب خانگی در مسیر انشعاب اصلی یا فرعی واحدهای مسکونی باعث می‌شود که آب با فشار بیشتر جریان داشته باشد و مشکل افت فشار از بین برود.

این پمپ‌ها دارای درجه حفاظت IP44 و IP55 هستند و از دیگر کاربردهای پمپ‌های این برند می‌توان به قابلیت کارکرد مداوم آنها اشاره کرد.

موتورپمپ‌ها را اصولاً در ارتفاع ۶ متری از منبع آب قرار می‌دهند زیرا از دسته پمپ‌های می‌باشند که با سوخت فسیلی کار می‌کنند و توانایی پمپاژ آب تا ارتفاع ۳۰ متری را دارند. سر خروجی و ورودی دستگاه را مشخص کرده و دور آنها نوار تفلن بپیچید و سپس شیر یکطرفه را روی نوار تفلن ببندید.

پمپ آب ساختمان مناسب برای یک واحد مسکونی پمپ نیم اسب و پمپ لوورایی مناسب هست که اگر ساختمان متراژ بالا بود لوورا یا نیم اسب بشقابی پیشنهاد میشود بخاطر بزرگ بودن رتور فشار بیشتری خواهد داشت.

این پمپ ها علارغم کارایی بالا، صدای پایین و راندمان مناسب، وزن بالایی دارند. یکی دیگر از مزایای این پمپ خانگی، هزینه های پایین تعمیر و نصب آن می باشد.

پمپ خانگی بشقابی دارای یک یا دو پروانه از نوع بسته هستند و الکتروموتور آنها تکفاز یا سه فاز می باشد. این سری از تجهیزات برای پمپاژ سیالات با ویسکوزیته پایین تولید شده و به همین دلیل از آن ها برای انتقال آب تمیز، مایعات غیر خورنده و بدون ذرات ریز جامد استفاده می شود. بدنه این پمپ ها از جنس چدن و با پوشش ضد زنگ می باشد که از معتبرترین برندهای تولید کننده این دستگاه می توان به پمپ ابارا اشاره کرد. برای خرید پمپ آب خانگی مدل بشقابی برای ساختمان تان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پمپ آب

عموما حداقل فشار مورد نیاز برای این امر را یک بار (1 Bar) در نظر می گیرند. در گذشته فشار آب شهری در اغلب نقاط شهری به گونه ای بوده که این حداقل فشار تامین شده و عملا نیاز به استفاده از پمپ برای افزایش فشار آب ساختمان وجود نداشته است. در ساختمان های بزرگ و یا عمومی با تعداد بیشتر از 20 واحد، می توان از انواع بوستر پمپ ها استفاده کرد. با توجه به میزان مصرف آب ساختمان، این بوستر پمپ ها در مدل های دو پمپه و چند پمپه قابل ارائه می باشند.

پمپ آب

گیریپاژ به معنی گیر کردن پره موتور می باشد که منجر به نچرخیدن آن می شود، علتهای فراوانی برای این اتفاق وجود دارد که مهم ترین آن وجود ذرات شن و ماسه در آب می باشد.

پمپ آب وسیله ای است که برای افزایش فشار آب و همچنین جابجایی مایعات به ارتفاعات بالاتر و یا حتی پایین تر استفاده میگردد. پمپ آب خانگی یا واتر پمپ وسیله ای مورد نیاز برای ساختمان های دارای فشار آب کم می باشد که باعث می شود آب به طبقات بالای ساختمان برسد.

برای مثال طول عمر پمپ آب خانگی سه فاز از پمپ آب خانگی تکفاز بیشتر است و دارای مصرف برق کمتر است یا پمپ آب خانگی تکفاز از سه فاز ارزان تر است.

برخلاف باور عموم که در هنگام خرید فقط به خود پمپ و مشخصات آن توجه می کنند، بایستی این را بدانیم که علاه بر خود پمپ یک سری جوانبی وجود دارد که کمک می کند، آن میزان کاری که ما مد نظر داریم را برای ما به ارمغان می آورد.

الکتروموتورها از منابع انرژی برق برای چرخش پروانه پمپ استفاده می کنند و در ایجاد جریان آب تاثیر دارند.

روستایی ها در سراسر جهان برای امرار معاش خود در بخش کشاورزی کار می کنند و ممکن است بدون تامین آب کافی در تمامی فصول سال نتوانند در مزارع خود کشت داشته باشند. یک پمپ اب با عملکرد و کارایی مناسب، نقش مهمی در تامین آب بخش کشاورزی دارد. بطور کلی از پمپ ها برای انتقال سیال به یک ارتفاع معین و یا جابجایی آن در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می شود.

پس از تعیین میزان فشار و دبی مورد نیاز ساختمان، با مراجعه به جداول و منحنی های مشخصه در كاتالوگ های پمپ آب خانگی، پمپ مناسب انتخاب می شود. پمپ آب در ساختمان های یک طبقه تک واحدی معمولا بعد از کنتور و در مسیر لوله اصلی ورودی به واحد نصب می شود. فضای نصب باید به گونه ای باشد که از پمپ در مقابل یخ زدگی ، تابش مستقیم نور خورشید و یا باد و باران محافظت شود. همچنین به جهت جلوگیری از کارکرد خشک پمپ (عملکرد بدون آب) توصیه می شود حتما قبل از پمپ از یک مخزن ذخیره آب استفاده شود.

جهت خرید پمپ آب با واحد پمپ شرکت پایا صنعت تجارت رادوین(رادوکو) تماس بگیرید.

ضمنا امکان خرید لوازم یدکی پکیج با ضمانت نیز در این سایت وجود دارد.

این که پمپ آب، چه میزان از سیالات را در زمان مشخص انتقال می دهد، دبی پمپ را مشخص می کند. دبی انواع پمپ آب که خریداری می کنید، در مشخصات پمپ قابل مشاهده است. در نتیجه شما می توانید قبل از روشن کردن پمپ، میزان توان پمپ برای انتقال سیالات را مشاهده کنید. حال می توان با داشتن مقدار دبی و فشار یا هد پمپ آب، بهترین پمپ آب خانگی را انتخاب نماییم.

در این پمپ‌ها با چرخش مکانیزم دورانی، پیستون داخل سیلندر رفت و برگشت کرده و روغن به درون آن کشیده شده و سپس آن را به داخل سیستم پمپ می‌کند. به طور کلی پمپ‌های پیستونی در دو نوع استیل و برنزی ساخته می‌شود. پمپ آب بر اساس عوامل متفاوتی مانند کارکرد، ساختمان داخلی، روش انتقال سیال، جنس متریال، وضعیت نصب دسته‌بندی می‌شود. یکی از رایج‌ترین روش‌های دسته‌بندی برای پمپ‌ آب، روش انتقال انرژی به سیال است که به دو روش دینامیکی و جابه‌جایی مثبت است.

پمپ آب

تمامی این مزایا باعث می شوند که مشتریان ما با خاطری آسوده محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. شرکت توان تک در سال ۱۳۶۲ شمسی با هدف ساخت و تولید ادوات کشاورزی و پمپ های آب تاسیس گردید.در قدم اول طراحی یک نوع پمپ کف کش را برنامه ریزی و تولید نمود.

پمپ سانتریفیوژی پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین نوع پمپ آب در صنعت است.

آهنگ جدید

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.